חייבים פשוט חייבים פוסט לכבוד השנה החדשה.

אני מוכרח  להודות עד היום לא הרגשתי באמת שאני מתקדם למטרות שלי, תמיד חלמתי על חברה גדולה עם עובדים וכו'. בשנה האחרונה למדתי שיעור שצריך ללכת אחרי החלומות שלי ולא אחרי ההרגלים שלי.

אני אפרק ואסביר את זה ואני מאמין שגם אתם יכולים ללמוד מהפוסט הזה קצת… (טוב נו, לפחות מקווה 🙂 ).

  1. להפטר מההרגלים הישנים ולסגל הרגלים חדשים – עד היום הייתה לי מטרה בראש להגיע להכנסה X אף על פי שאני חרוץ (לפעמים) ועבדתי קשה לעבר המטרה תמיד הרגשתי שמשהו חסר במשוואה. כלומר תמיד ניסיתי ללמוד עוד טכנולוגיה וליצור דבר חדש. לעולם לא עבדתי על מכירה \ שיווק השירות או הדבר הזה. מהיום אני קודם כל משווק את  המוצר שלי ורק אחר כך אני מוכר באמת!
  2. ללכת על הסכומים הגדולים! – טוב נו כולם קוראים ושומעים בספרי ההתפתחות האישית שאם ניקח אפילו סכום גדול יותר בעבור הפרוייקטים שלנו יעריכו אותנו יותר וגם נקבל באמת תמורה מתאימה (נשמע טוב מידי לא?!) אז זהו, רובנו סקפטים וגם אני למען האמת! עד לפני מספר חודשים שלקחתי על עצמי פרוייקטים בתקציבים גדולים. למעשה העסקה משתלמת לשתי הצדדים הלקוח מקבל מוצר ברמת גימור גבוהה ואני מרוצה!
  3. ללמוד למכור ולא רק ליצור – המחלה שלנו בתור מתכנתים היא שאנחנו רואים רק את הטכנולוגיה הבאה או הכלי החדש. אבל למעשה אנחנו שוכחים את המהות, המהות של האינטרנט הוא שהוא כלי שיווקי (איך שלא תהפכו את זה) מוכרים דרכו ומעבירים דרכו מידע וזהו! עד היום הסתכלתי על רמת הקוד ומהיום אני מתחיל להסתכל על כמה התוכנה שלי מוכרת – יש שיגידו Conversion.

המטרות שלי לשנה החדשה

למעשה המטרות שלי לשנה החדשה הם הרבה מעבר לתוכנה עצמה. הרבה יותר מרגש אותי ליצור מוצרים שעובר דרכם תזרים מזומנים גדול (מאוד). למשל חנות יהלומים שאני עובד עליה בימים אלו עם השותף שלי – שאני לא מגלה לכם את השם שלו כי זה סוד גדול(!).

אז המטרות שלי לשנה החדשה הם לעסוק בכל נושא המכירה דרך האינטרנט.

 

כן כן! אני מודע לזה שזהו לא פוסט טכנולוגי אבל אני בהחלט מאמין שהערך הגבוהה שאני הולך לתת ללקוחות שלי שווה את זה. בסופו של דבר את לקוח הקצה מעניין ההכנסה הגבוהה שהוא מקבל. ולמעשה אותי מלהיב  הרבה יותר שאני מחשב שהלקוחות שלי ממירים מהפתרונות שלי סכומים גבוהים מאוד של עשרות ומאות אלפי שקלים בתחום האיקומרס והפיננסיים. אז מה יותר שווה?

 

שנה חדשה מעולה.

UP